BIULETYN INFORMACYJNY
OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

15 Styczeń 2018

Kilometry Dobra

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Łęcznej podpisało umowę o współpracy w prowadzeniu kampanii społecznej z Fundacją Polski Instytut Filantropii. Kampania społeczna do której przystąpiło Stowarzyszenie ma na celu:

Pozyskanie środków na rozbudowę ośrodka wsparcia dla osób z Niepełnosprawnością Intelektualną.

Kilometry Dobra – jest to kampania, która sprawia, że organizacje pozarządowe uzyskują pieniądze na realizację swoich celów, a także budują swoją sieć wsparcia i wzmacniają swoją sprawność. 

1

W ramach podpisanej umowy członkowie stowarzyszenia w osobach p. Iwona Jędruszak i p. Eliza Cyfra uczestniczyły w szkoleniu w Warszawie, między innymi w zakresie doradztwa, fundraisingu, w tym pozyskiwania sponsorów.

Szkolenie poprowadzili:

  1. Robert Kawałko – prezes Fundacji Polski Instytut Filantropii, inicjator Kilometrów Dobra,

  2. Daria Hofman – specjalista ds. komunikacji, Fundacja Court Watch i Fundacja Małgosi Braunek „Bądź”,

  3. Jagoda Leśniewska – manager kampanii „Kilometry Dobra”.

033

W szkoleniu wzięło udział wiele organizacji, które zdecydowały się uczestniczyć w kampanii Kilometry Dobra w 2018 r. Część z nich bierze udział w tej akcji już kolejny raz, a dla części jest to debiut. Na wstępie każda z organizacji przedstawiła się i omówiła swój cel, jaki chce osiągnąć poprzez uczestnictwo w Kilometrach Dobra.

W trakcie szkolenia poznaliśmy metody planowego i etycznego zbierania pieniędzy, wykorzystując różne narzędzia, np. Facebook. Ważnym elementem Kampanii jest zespół, dzięki któremu można uzyskać dobre efekty (niż działając w pojedynkę). Kontakt ze sztabem, czyli Fundacją Polski Instytut Filantropii jest bardzo istotny, pozwala na wyeliminowanie błędów uniemożliwiających osiągnięcie sukcesu.

Część szkolenia dotyczącą wykorzystania mediów społecznościowych prowadziła p. Daria Hofman. Ważną sprawą jest aby przygotowanie promocji do Kampanii rozpocząć „już dziś”, czyli regularnie i w zróżnicowany sposób informować o podejmowanych działaniach.

Kolejna część szkolenia odnosiła się do przygotowania kampanii „Kilometrów Dobra” oraz dobrych praktyk i doświadczeń innych organizacji.

 

Kampania „Kilometry Dobra” to nie tylko 3 miesiące działań, to także ogromna praca całego sztabu ludzi, wierzących, że uda im się osiągnąć swój cel!

My w niego wierzymy.

WSTĄPILIŚMY DO „KILOMETRÓW DOBRA” I ODNIESIEMY SUKCES!

Eliza Cyfra

Copyright Ⓒ 2011 - 2018 LFOON-SW